Qua rumoer, decibellen en drukte steekt de klantenservice met kop en schouders boven de andere afdelingen van YourSurprise.com uit. Er werken in totaal zo’n 10-tal medewerkers die vier talen door elkaar praten. Zo worden ook de Engelse, Duitse en Franse klanten in hun eigen taal te woord gestaan. Want het doel van de klantenservice is toch om het iedere klant zo makkelijk mogelijk te maken.

’s Ochtends na de gebruikelijke “Goedemorgen”, “Bonjour” of “Goodmorning” worden de computers weer opgestart en de telefoons aangezet. Alle binnenkomende e-mails, telefoontjes en chats worden zo snel mogelijk beantwoord. Dit betekent dat je binnen een uur een reactie op je vraag mag verwachten. Kom je er niet helemaal uit met het bestellen van een cadeau dan helpt de klantenservice je direct op weg. Maar ook wanneer je op zoek bent naar een leuk cadeau voor een bepaalde gelegenheid, dan kun je erop vertrouwen dat ze bij de klantenservice de leukste cadeautips voor je hebben.

Tevens worden Facebook en Twitter continu in de gaten gehouden. Wanneer je via één van deze kanalen contact met ons opneemt, krijg je eveneens zo snel mogelijk een antwoord op je vraag. Zo kan het zijn, dat wanneer je een bericht op Twitter zet en de klantenservice je niet direct via een korte tweet kan helpen, ze direct telefonisch contact met je opnemen. Dat onze reactiviteit via deze kanalen op prijs gesteld wordt, blijkt wel uit de blog van één van onze klanten.

Bij YourSurprise.com streven we naar 100% tevreden klanten. We doen er dus ook alles aan om klachten zoveel mogelijk te voorkomen (zie hiervoor ook een voorgaande blog over onze kwaliteitsmanager). Maar het komt helaas wel eens voor dat een order te laat wordt geleverd, dat een cadeau schade oploopt tijdens het transport of dat er een andere reden is waarom je misschien niet helemaal tevreden bent met je cadeau. In welk geval dan ook de klantenservice zal er alles aan doen om zo snel mogelijk een geschikte en persoonlijke oplossing voor je te vinden.

Op de website vind je natuurlijk alle gegevens van de klantenservice. Wist je trouwens ook dat we open zijn tot 20.00 ’s avonds? Zo kun je zelfs na je werk of wanneer de kinderen op bed liggen contact met de klantenservice opnemen. Heb je dus een vraag, opmerking of klacht schroom niet om direct contact met onze klantenservice op te nemen, zij staan paraat om je te helpen!