YourSurprise.com’s klantenservice staat graag voor je klaar!

YourSurprise.com’s klantenservice staat graag voor je klaar!

Qua rumoer, decibellen en drukte steekt de klantenservice met kop en schouders boven de andere afdelingen van YourSurprise.com uit. Er werken in totaal zo’n 10-tal medewerkers die vier talen door elkaar praten. Zo worden ook de Engelse, Duitse en Franse klanten in hun eigen taal te woord gestaan. Want het doel van de klantenservice is toch om het iedere klant zo makkelijk mogelijk te maken.

’s Ochtends na de gebruikelijke “Goedemorgen”, “Bonjour” of “Goodmorning” worden de computers weer opgestart en de telefoons aangezet. Alle binnenkomende e-mails, telefoontjes en chats worden zo snel mogelijk beantwoord. Dit betekent dat je binnen een uur een reactie op je vraag mag verwachten. Kom je er niet helemaal uit met het bestellen van een cadeau dan helpt de klantenservice je direct op weg. Maar ook wanneer je op zoek bent naar een leuk cadeau voor een bepaalde gelegenheid, dan kun je erop vertrouwen dat ze bij de klantenservice de leukste cadeautips voor je hebben.

Tevens worden Facebook en Twitter continu in de gaten gehouden. Wanneer je via één van deze kanalen contact met ons opneemt, krijg je eveneens zo snel mogelijk een antwoord op je vraag. Zo kan het zijn, dat wanneer je een bericht op Twitter zet en de klantenservice je niet direct via een korte tweet kan helpen, ze direct telefonisch contact met je opnemen. Dat onze reactiviteit via deze kanalen op prijs gesteld wordt, blijkt wel uit de blog van één van onze klanten.

Bij YourSurprise.com streven we naar 100% tevreden klanten. We doen er dus ook alles aan om klachten zoveel mogelijk te voorkomen (zie hiervoor ook een voorgaande blog over onze kwaliteitsmanager). Maar het komt helaas wel eens voor dat een order te laat wordt geleverd, dat een cadeau schade oploopt tijdens het transport of dat er een andere reden is waarom je misschien niet helemaal tevreden bent met je cadeau. In welk geval dan ook de klantenservice zal er alles aan doen om zo snel mogelijk een geschikte en persoonlijke oplossing voor je te vinden.

Op de website vind je natuurlijk alle gegevens van de klantenservice. Wist je trouwens ook dat we open zijn tot 20.00 ’s avonds? Zo kun je zelfs na je werk of wanneer de kinderen op bed liggen contact met de klantenservice opnemen. Heb je dus een vraag, opmerking of klacht schroom niet om direct contact met onze klantenservice op te nemen, zij staan paraat om je te helpen!

Wat vind je van deze blogpost?

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,00 out of 5)
Loading...

15 Reacties

  1. Naar aanleiding van ons telefoongesprek bijgaand de kortingscode : VJYO0037063

    Beantwoord
    • Colinda

      Beste Joke,

      Excuses voor de erg late reactie. Er is ergens iets fout gegaan waardoor we nu pas je bericht zien.
      Kunnen we je nog ergens mee helpen?

      Met vriendelijke groet,
      Colinda Lindhoud | YourSurprise

      Beantwoord
  2. Hallo,

    Vandaag heb ik in goede orde mijn bestelde boek ontvangen.
    Maar tegelijk met dit boek ontving ikook een boek van Woezel en Pip die niet voor mij is bestemd.
    Gemaakt voor Thoma Schober
    binnen in het boek staat: lieve Thomas
    we zijn blij met jou als neefje erbij

    Dikke knuffel, Katrien en Maud

    Laat me even weten wat ik met het boek moet doen.

    Vriendelijke groeten, Marjo Huiskes

    Beantwoord
    • Colinda

      Beste Marjo,

      Bedankt voor uw bericht. Zou u het verkeerd ontvangen boekje retour afzender naar ons willen sturen?
      Heel erg bedankt alvast.


      Met vriendelijke groet,
      Colinda Lindhoud | YourSurprise

      Beantwoord
  3. Hallo vandaag heb ik mijn chocolade beertje ontvangen en hij is helemaal uitelkaar gevallen in stukken chocola!

    Beantwoord
    • Colinda

      Hoi Sofia,

      Wat vervelend dat je chocolade beer in deze staat geleverd is. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Kun je ons je ordernummer laten weten? Dan sturen wij op onze kosten een nieuwe op. Deze beer mag je ook gewoon houden en hoeft niet teruggestuurd worden. Onze excuses voor het ongemak.

      Alvast bedankt voor je reactie.


      Met vriendelijke groet,
      Colinda | YourSurprise

      Beantwoord
      •  Dit is het ordernummer 2270716. 

        Beantwoord
        • Colinda

          Beste Sofia,

          we hebben de chocolade beer opnieuw in productie gestuurd.
          Je kunt deze dinsdag in huis verwachten.


          Met vriendelijke groet,
          Colinda | YourSurprise

          Beantwoord
  4. Ik heb zaterdag j.l. een bierglas ontvangen met naam en datum. Ik ben daar niet tevreden over: de voet van het glas zat een bobbel in, als dd. stond er 20 01-2017, dus een streepje vergeten en er was een kaartje bij met uiterst rechts getypt: Opa en , uiterst links stond dan nog eens Oma, dat kon ik er dus niet bij doen. Ik ben dit van u niet gewend, het was altijd perfect in orde en de ontvangst van het bestelde artikel altijd op tijd bezorgd. Dan dacht ik dat het een Gilde glas zou zijn, maar het was een dik, zwaar glas.
    Ik wacht uw reactie af. Vriendelijke groet Mevr. Franke Enschede.

    Beantwoord
    • Colinda

      Goedemiddag mevrouw Franke,

      Dankjewel voor je bericht. Wat ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent over de bestelling. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wat ik kan doen is je cadeau opnieuw laten maken en verzenden, uiteraard geheel op onze kosten. Vind je dit een passende oplossing? Wil je dan een email sturen met je order nummer naar het volgende email adres:

      info@yoursurprise.nl

      Excuses voor het ongemak.

      Groetjes Karolina Klein
      YourSurprise

      Beantwoord
  5. LS, ik heb als paasverassing een paashaas met opdruk laten maken. Toen ik het voorbeeld klaar had, leek het op een stevige, dikke knuffel met een redelijk grote foto. Toen ik de haas gisteren kreeg week hij heel erg af van het voorbeeld. Een klein slap haasje, met een piepkleine foto. Bovendien leek het gezicht van de haas helemaal niet op het gezicht van het voorbeeld. Jammer, toch teleurgesteld. Wellicht het programma aanpassen zodat het origineel beter overeenkomt met het uiteindelijke resultaat. Tot nu toe was ik heel tevreden over jullie kado’s. Met vriendelijke groet, Marie-José.

    Beantwoord
  6. P.S. kunt u mijn bericht na reactie verwijderen aangezien mijn voornaam en achternaam in het bericht staan vermeld. Ik kan dit helaas niet meer wijzigen of het bericht verwijderen.

    Met vriendelijke groeten,

    Hilde

    Beantwoord
    • Colinda

      Beste Hilde,

      Ik heb uw bericht verwijderd.

      Met vriendelijke groet,
      YourSurprise

      Beantwoord
  7. Hallo Your surprise,

    Ik heb gisteren bij jullie een bestelling gedaan van een foto op canvas en betaald voor 16.00
    maar nog geen bevestiggingsmail gekregen er stond toch echt duidelijk dat voor 16.00 besteld de volgende dag in huis????
    Waarom hoor ik niks?????
    Ik vind dit absoluut geen nette gang van zaken!

    Beantwoord
    • Colinda

      Goedemorgen,

      Wat ontzettend jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de gang van zaken. Hopelijk kunnen we deze ontevredenheid snel bij je wegnemen. Bij de canvas is het zo dat het voor 14:00 besteld is volgende dag in huis, zoals vermeld staat op de canvas pagina; https://www.yoursurprise.nl/wanddecoratie/foto-op-canvas
      Hopelijk is er ondertussen een bevestigingsmail aangekomen, zo niet dan kun je om alles het snelste op te lossen je ordernummer doormailen naar de klantenservice met je klacht, dan kunnen wij je zo spoedig mogelijk helpen het probleem op te lossen.
      Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

      Met vriendelijke groet,
      YourSurprise

      Beantwoord

Reactie verzenden

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Volg mij op